BIBI TOP [YELLOW]

$74.99
9 reviews
  • Top is Unlined
  • Has A Long Back Zipper
  • Puff Sleeve With Elastic Band
  • Has A Fancy Bow At The Neck
  • 100% African Wax Cotton
  • Model Is Wearing A Size Small.

         CARE INSTRUCTION 

  • Hand Wash In Cold Water
  • Do Not Bleach
  • Press With Cool Iron On The Wrong Side
Size:
Quantity:

 Please read our Return Policy before clicking the Return link --http://maeotti.returnscenter.com

RETURNS POLICY

Our return policy lasts for only 10 business days after the delivery date. If 10 business days have gone by since your purchase, unfortunately, we can’t approve a return application. Should you wish to return the item after the 10 business days period you will be issued a store credit or an exchange. 
Be sure to return the item in its original condition (including packaging, and return slip). All items must be unworn, unaltered and unwashed.


REFUND

- We only offer refunds to items that are NOT ON CLEARANCE and are still within a 10 business day return window period.

- Should you wish to return the (NOT ON CLEARANCE) item after the 10 business day period you will be issued a store credit or an exchange item.

Kindly allow 1-3 business days to process your refund/exchange/store credit.


STORE CREDIT AND EXCHANGE 

- Once we've received your return item, please allow 1-3 business days to process your return item before we issue a store credit or an exchange item. - Please note:  We can't ensure you that the item you are exchanging will be available by the time your exchange items are received, we will offer store credit. 


CLEARANCE ITEM

All Clearance items are final sale

- Unfortunately, we DO NOT issue a refund for any clearance item, however, they are only eligible for STORE CREDIT OR EXCHANGE.


SHIPPING COST FOR YOUR RETURN ITEM 

- Unfortunately, we DO NOT pay for your return shipping costs. 


If it has been 3 or more business days and you haven't received your store credit or tracking information for an exchange, please contact us at returns@maeotti.com. Make sure you have your order number and full name included in your email.

Please use the link  to get your return order processed. 

U.S.

BUST

WAIST

HIP

U.K.

SMALL 4/6 36 28 38 8/10
MEDIUM 8/10 39 31 41 12/14
LARGE 12/14 42 34 44 16/18
1-XLARGE 16 45 37 47 20
2-XLARGE 18/20 48 40 50 22/24
3-XLARGE 22/24 51 43 53 26
Customer Reviews
4.0 Based on 9 Reviews
Write a Review

Thank you for submitting a review!

Your input is very much appreciated. Share it with your friends so they can enjoy it too!

Filter Reviews:
MW
05/04/2021
Mavis W.
United States United States
Awesome

It fit beautifully and it’s so preety

PS
04/20/2021
Pamela S.
United States United States
Beautiful blouse

Excellent quality and vibrant colors. Fits true to size. If you want a looser fit size up.

WS
04/15/2021
Wendy S.
United States United States
Great fit! Well made

I LOVE this top! Again, the colors are vibrant and It feels good on. The quality of the material is excellent and it fits good! Seems true to size. I normally wear a size M/L, 8 or 8/10 . I ordered the medium in all the clothes I bought and its a perfect fit.

BE
03/04/2021
Barbara E.
United States United States
Disappointed

I was so excited to see the BiBi tops. I ordered one in yellow and the multicolored one. They both did fit but I found the fabric to be a bit much texture wise. It was heavy, not flowing, the zipper in the back was difficult to zip if you live alone and had no help and the all over print was too much! This is not a top that you can wear for every season. Also the models are all slender. I wish the BiBi top was shown with someone with a full figure then one could get an idea of what it would truly look like. The items arrived yesterday and sadly I had to return them today seeking a full refund. Very disappointed needlessly to say.

DG
10/26/2020
Dethra G.
United States United States
Almost perfect

I ordered two shirt and both look AMAZING: one is perfect the other is not. This one has a zipper that is not properly placed so it does not zip up or fit properly. I will have to take it to a seamstress to get it repaired. Despite this I have had GREAT experiences with this brand and will order again.

Recently Viewed